Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

"Κουμπαράς¨στην Αυστραλία για ενίσχυση της Ελλάδας, από ομογενή.

Γεννημένη στο Πορτ Σάιντ της Αιγύπτου από Έλληνες γονείς, η κ. Δωροθέα Δημητροπούλου είναι ενεργό μέλος 27 οργανώσεων και οργανισμών της Αυστραλίας..
«Έχω μαζέψει κάπου 10-15.000 δολάρια Αυστραλίας τα οποία και μπορώ να διαθέσω. Νομίζω ότι όλοι μπορούμε. Όμως αυτά δεν θα δοθούν ως «βοήθεια» προς την Ελλάδα και τον ελληνικό λαό, θα ήταν ντροπή μου. Δεν είναι ελεημοσύνη. Θα τα δώσω διότι έτσι είμαστε εμείς... δίνουμε από το υστέρημά μας.
Σε πολλές πορείες για την ειρήνη, αλλά και για την ημέρα της Γυναίκας μαζί με την Ένωση Γυναικών Ελλάδας που είχε ιδρύσει η κ. Μαργαρίτα Παπανδρέου, είχε συμμετάσχει η Ελληνίδα ομογενής.
Όχι ως βοήθεια, αλλά ως μια χειρονομία συμπαράστασης και αγάπης, λέει από τη μακρινή ήπειρο η κ. Δωροθέα Μπάκλαντ, γεννημένη με το επώνυμο Δημητροπούλου στο Πορτ Σάιντ της Αιγύπτου το 1922. «Ήμουν πάντα ανήσυχο πνεύμα» λέει με χιούμορ η διακεκριμένη κοινωνιολόγος, που επί πολλές δεκαετίες μετέχει στα κοινά.
Τα χρόνια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου στο Κάιρο, κοινωνική εργασία για αδύναμες ομάδες πληθυσμού, μαχήτρια για τους Αβορίγινες και δραστήριο μέλος της ελληνικής παροικίας. Τώρα προτείνει ένα «κουμπαρά» για τις έκτακτες ανάγκες της πατρίδας.
«Πώς γεννήθηκε αυτή η σκέψη; Δεν σκέπτομαι... απλά πράττω. Για όποιον έχει ανάγκη, όποιον δω πονεμένο ή μου τηλεφωνήσει για βοήθεια. Βέβαια δεν μπορώ να προσφέρω υλικά σε όλους, αλλά τους στηρίζω όπως δύναμαι» λέει στο «Έθνος της Κυριακής» η κ. Δωροθέα Μπάκλαντ. «Από μικρή αγαπώ τους ανθρώπους, έχω πολλούς φίλους και είμαι μέλος σε 27 οργανισμούς στους οποίους πληρώνω συνδρομή: για τις γυναίκες, το περιβάλλον, τους ηλικιωμένους, τα παιδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια και θα δημοσιευτούν αρκεί να μην είναι συκοφανττικά και υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...