Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Πάπας: Είμαι ο Πάπας Φραγκίσκος-Τηλεφωνητής: Και εγώ είμαι ο Ναπολέων!

Δημιουργήθηκε ήδη το πρώτο απρόσμενο συμβάν στην θητεία του νέου Πάπα Φραγκίσκου του ΄Α, όταν θέλοντας να πάρει τηλέφωνο στο παλιό του τάγμα ο τηλεφωνητής δεν τον πίστεψε και του έκανε και πλάκα. 

Το περιστατικό σημειώθηκε όταν ο Πάπας ήθελε να επικοινωνήσει με το παλιό του τάγμα των Ιησουιτών χωρίς να ακολουθήσει όμως το πρωτόκολλο, το οποίο προέβλεπε να ενημερώσει τον γραμματέα του προκειμένου αυτός να κάνει τα δέοντα για να επικοινωνήσει τηλεφωνικά σύμφωνα με την "Daily Mail".

 Όταν ο Πάπας πήρε τηλέφωνο και κάλεσε τον αριθμό που ήθελε, είπε στον τηλεφωνητή που το σήκωσε: "Καλημέρα, είμαι ο Πάπας Φραγκίσκος", για να εισπράξει την...πληρωμένη απάντηση από τον τηλεφωνητή ο οποίος θεώρησε ότι του κάνουν φάρσα: 

"Α, ναι; και εγώ είμαι ο Ναπολέων". 

 Γρήγορα ωστόσο η υπομονή του Φραγκίσκου τον έκανε να καταλάβει ότι είναι ο πραγματικός Πάπας...
Iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια και θα δημοσιευτούν αρκεί να μην είναι συκοφανττικά και υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...