Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

«Δωρίζω σπέρμα»: Σοκάρει η αγγελία 30χρονου Ιταλού

«Θέλεις να γίνεις μαμά; Είμαι ένα όμορφο αγόρι 30 ετών. Είμαι υγιής και καθαρός. Δωρίζω σπέρμα: εξαιρετική σύσταση και ποσότητα. Είμαι διαθέσιμος για ετεροφυλόφιλες γυναίκες και λεσβίες», αναφέρει σε ιστοσελίδα γνωριμιών η αγγελία του Κλάουντιο, υπάλληλος σε εταιρία στο Τρεβίζο της Ιταλίας.

Στόχος του όπως τονίζει δεν είναι να συναντήσει γυναίκες, ούτε να ξεκινήσει ερωτική σχέση. Άλλωστε, έχει σύντροφο εδώ και δέκα χρόνια περίπου. Την ίδια στιγμή τονίζει ότι δε θέλει χρήματα, μια και δεν επιθυμεί να πουλήσει το γενετικό του υλικό, αλλά αυτό που θέλει είναι να το χαρίσει σε όποιον το έχει ανάγκη.

«Δε θα το έκανα ποτέ για να κερδίσω χρήματα, αλλά για να δώσω ένα χέρι βοηθείας σε ανθρώπους που δε μπορούν να αποκτήσουν παιδιά. Είτε πρόκειται για ετεροφυλόφιλους είτε για ομοφυλόφιλους. Αρκεί να έχουν την επιθυμία να τεκνοποιήσουν», δηλώνει ο Κλάουντιο.

Η ιδέα γεννήθηκε όταν προσπαθώντας να αποκτήσει έναν απόγονο με την αγαπημένη του, πήραν τον δρόμο της εξωσωματικής γονιμοποίησης.

«Δε μπορούσαμε να αποκτήσουμε παιδιά και έτσι κάναμε εξετάσεις, όπου το σπερμοδιάγραμμα έδειξε ότι το πρόβλημα δεν το είχα εγώ. Αντιθέτως η ποιότητα των σπερματοζωαρίων μου ήταν τρεις φορές καλύτερη από τον μέσο όρο», εξηγεί ο 30χρονος, ο οποίος από εκείνη τη στιγμή αποφάσισε ότι επιθυμεί να βοηθήσει γυναίκες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα.

«Έχω πτυχίο, αθλούμαι, οι παππούδες μου πέθαναν σε ηλικία άνω των ενενήντα. Πιστεύω ότι ο καθένας θα ενδιαφερόταν να αποκτήσει ένα παιδί από εμένα. Επιπλέον, η αλήθεια είναι ότι από τις τράπεζες σπέρματος δε γνωρίζεις τον δωρητή, η εξωσωματική είναι δύσκολη και η υιοθεσία απαιτεί χρόνο και χρήμα», επισημαίνει και συμπληρώνει πως στην αρχή η σύντροφός του είχε κάποιες αντιρρήσεις, ωστόσο στην πορεία κατάλαβε την απόφαση του Κλάουντιο, ο οποίος έχει ήδη τις πρώτες προτάσεις από ενδιαφερόμενες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τα σχόλια και θα δημοσιευτούν αρκεί να μην είναι συκοφανττικά και υβριστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...